Дизельні двигуни популярні завдяки надійній роботі та тривалому періоду експлуатації. Однак навіть найбільш зносостійкі механізми схильні до поломок. Одна з поширених проблем дизеля — пошкодження форсунок. Автолюбителям варто знати ознаки несправності форсунок дизельного двигуна, щоб вчасно вживати заходів. Оперативне реагування на проблему захищає мотор від серйозних поломок, а власника машини — від витрат на дорогий ремонт.
Важливий елемент паливної системи: загальні ознаки несправності дизельних форсунок
Дизельні форсунки підлягають ремонту, на відміну від бензинових. Конструкція розпилювача передбачає наявність каналів, по яких в камеру згоряння надходить паливо. У найпростішій моделі сопло оснащене рухомою перегородкою, яка піднімається за збільшення показників тиску. Коли перегородка зміщується, відкривається прохід для палива. Сучасні форсунки обладнані дроселями, плунжерами, клапанами, робота яких регулюється ЕБУ. Якщо з'явилися порушення в роботі силового агрегату, перш за все слід перевірити справність форсунок. Коли йдеться про інтенсивну експлуатацію автомобіля і використання низькосортного пального, діагностика форсунок є обов'язковою і регулярною процедурою технічного обслуговування. Наслідки їзди із забрудненими або пошкодженими розпилювачами палива включають:
- зростання експлуатаційних витрат через збільшення споживання палива;
- перегрів двигуна з прискореним зносом деталей;
- нестабільну роботу силового агрегату, проблеми під час запуску.
Ламання форсунок, які відповідають за впорскування солярки, супроводжується зниженням тяги і продуктивності двигуна.
Основні симптоми несправності форсунок: на що звернути увагу
Симптоми різняться залежно від причин, які спровокували неполадки. Забруднення і звуження просвіту сопла розпилювача призводить до появи вихлопного диму сіро-сизого відтінку і зниження потужності мотора. Якщо зношені, зламані деталі плунжерної пари або електромеханічний клапан, ознаки несправності дизельних форсунок включають:
- Складнощі під час запуску двигуна. Двигун важко запускається в холодну погоду або не заводиться.
- Нестабільна робота силового агрегату, що проявляється трісканням, нестабільними, переривчастими обертами на холостому ходу.
- Зниження потужності. Натискання на педаль газу призводить до недостатнього збільшення швидкості, що особливо відчувається під час підйому вгору або подолання перешкод на шляху.
Нехарактерні шуми часто вказують на некоректну роботу форсунок. Варто звернути увагу на скрипи, скрегіт, стукіт працюючого двигуна. Через неповне згоряння палива вихлопний дим забарвлюється в чорний колір. Нерівномірна подача солярки в камеру згоряння супроводжується рухом автомобіля ривками. Варто відзначити погіршення тяги й динаміки розгону.
Проблеми із запуском і нестабільна робота на холостому ходу
Під час протікання форсунки тиск в рампі падає, коли мотор вимкнений. За повороту ключа запалювання паливний насос потребує часу, щоб відновити показники тиску, необхідні для швидкого запуску двигуна. Мотор запускається після декількох спроб.
Втрата потужності, провали під час розгону і підвищена витрата палива
Зниження інтенсивності подачі та нерівномірне надходження палива призводять до втрати потужності. Двигун працює нестабільно, що особливо відчувається під час розгону. Усунути проблему допомагають чистка, ремонт або заміна форсунок.
Що означає, якщо «ллють форсунки на дизелі»: розбираємо головну проблему
Поняття «ллє форсунка» пов'язане з перевищенням необхідного обсягу палива, яке надходить в камеру згоряння. Зазвичай проблема виникає через недостатньо щільне закривання перегородки або клапана. Неправильне дозування палива порушує роботу мотора. Якщо «ллють форсунки на дизелі», з'являються такі ознаки:
- запах солярки в салоні;
- труднощі під час запуску двигуна;
- рух машини ривками;
- нестабільні оберти на холостому ходу.
Якщо помітили симптоми того, що «ллє форсунка в дизелі», краще відразу звернутися на СТО Oiler. Професійна діагностика і ремонт захистять від складних поломок силового агрегату.
Причини виходу форсунок з ладу
Несправності можуть виникати після неякісного або багаторазового ремонту форсунки, який призвів до деформації і порушення герметичності корпусу. Серед причин ламання — корозія елементів розпилювача, забруднення шлаками і домішками, наявними в неякісному паливі. Часті забруднювачі — парафін, мазут, тверді сполуки, які утворюються під час згоряння солярки. Утворення відкладень на стінках і поверхнях розпилювача призводить до звуження проходів, по яких подається паливо. В результаті знижуються потужність і продуктивність двигуна. Щоб відновити нормальну роботу силового агрегату, знадобиться чистка форсунок, яку краще проводити в професійному автосервісі Oiler. Досвідчені майстри виконують роботу оперативно і з гарантією якості. Часто разом з чищенням потрібна заміна паливного фільтра, який в нормі захищає розпилювач від попадання забруднень.



















