Пробки піддона
Купити зливну пробку піддону
Піддон картера необхідний для захисту колінчастого валу двигуна від зовнішніх факторів та бере участь у його змащуванні. Саме піддон закриває нижню частину картера і, відповідно, у ньому знаходиться найнижча точка, через яку можна легко злити мастильний матеріал. Для цього в його конструкції є зливний отвір, який закриває маслозливний затор, який ще називають болт. Таке конструктивне рішення дозволяє, не розбираючи картер, замінити моторне масло, тому що відпрацювання самопливом випливе через отвір. Щоб процес зливу пройшов швидше, рекомендується викрутити не тільки зливний болт картера, але й щуп рівня масла, щоб усередину надходило повітря. Розглянемо конструктивні особливості пробки та причини, що змушують змінювати цю незначну деталь.
Як влаштовано пробку для зливу масла
Якщо бути точнішим, болт піддону картера більше підходить під назву цієї деталі. Це зумовлено тим, що пробка є металевим або пластиковим болтом з гумовим ущільнювачем. У зливному отворі піддону нарізане різьблення, щоб надійно закріпити деталь. Коли пробка зливу масла затягується, капелюшок притискає ущільнювач, за рахунок чого досягається герметизація, яка гарантує відсутність витоків мастильного матеріалу. Для виготовлення ущільнювача використовують звичайну гуму. Що стосується матеріалу для виготовлення самого болта, це сплав з кольорових металів або пластик, тому що вони не реагують на вплив зовнішніх факторів, завдяки чому пробка картера не окислюється.
Коли зливна пробка картера потребує заміни
Одна з причин купівлі нової деталі полягає у її втраті. Якщо при черговій заміні мастильного матеріалу зливна пробка піддону була недостатньо закручена, існує ймовірність того, що вона самостійно викрутиться від впливу вібрації і загубиться. Інша причина заміни полягає у руйнуванні ущільнювача. Гума з часом втрачає еластичність і покриваючись тріщинами, ущільнювач не може щільно прилягати до поверхонь. В результаті із зливного отвору витікає мастильний матеріал. Якщо пробка піддону двигуна виготовлена із пластику, існує ймовірність зриву різьблення, коли докладаються надто великі зусилля для її утяжки.
Виходячи з усього вищесказаного, очевидно, що металева зливна пробка масла двигуна більш довговічна, а це слід враховувати при покупці. Вибираючи деталь слід переконатися, що різьблення на болті не пошкоджене, а гумовий ущільнювач не має мікротріщин. Щодо виробника, гучне ім'я не відіграє важливої ролі для таких розхідників.
Що буде, якщо зливна пробка двигуна загубиться
Кожен власник авто знає, що масляна система двигуна працює під тиском. Відповідно, зливний отвір, що протікає, не дозволить створити необхідного тиску в системі. Крім того, через витоку рівень мастила поступово зменшуватиметься, а це спричиняє великі технічні проблеми, результатом яких може виявитися дорогий ремонт силового агрегату. Якщо пробка піддону картера загубилася, мастило відразу витече. Але до цього доходить дуже рідко, тому що водій помічає витік заздалегідь і вживає заходів. Регулярне доливання мастильного матеріалу для поповнення втрат через зливний отвір фінансово не виправдане, тому що пробка зливна піддону двигуна коштує недорого, порівняно зі змащувальним матеріалом.
Де купити зливну пробку піддону
Такі дрібні витратні матеріали підберуть та встановлять у будь-якому автосервісі Oiler. Нашими майстрами буде поставлено зливний затор масляного піддону в день звернення, тому що у нас немає черг. Щоб потрапити на обслуговування, необхідно заздалегідь записатися на сайті компанії. Клієнтам доступно на вибір кілька автосервісів, які розташовані в різних частинах Києва, що дозволяє вибрати найближчий.
Лишились питання? Телефонуйте за номером (044) 357-61-64 чи лишіть свій номер телефону в формі зворотнього дзвінка та менеджер зателефонує Вам протягом 5 хв!
Швидкий підбір запчастин безкоштовно. Будь яка запчастина на ваш авто є в наявності. Є все необхідне для ТО
Наші автосервіси:
Підбір автозапчастин























































